Reklamace
Nebojte, my Vám reklamaci určitě znepříjemňovat nebudeme, u nás máte jistotu, že se budeme snažit o Vaši spokojenost. Pro nás to bude další zpětnou vazbou k tomu, abychom naše služby neustále zlepšovali.
Pokud se přecejen něco pokazí
Pořád se snažíme na maximum, ale vždy se něco může pokazit, velice nás mrzí, že se našlo něco, s čím jste nebyli spokojeni.
V balení Vám chybí dílek
V případě, že chybí dílek, pošlete nám e-mail s číslem dílku z montážního návodu, my vám obratem pošleme nový.
Jak postupovat při reklamaci
Pro urychlení Vaší reklamace nám, prosím, pošlete:
-
Číslo objednávky
Číslo objednávky najdete na faktuře poslané na Váš e-mail
-
Typ látky
Napište typ látky, kterou jste si objednali
-
Rozměr rolety
Napište nám, jaký rozměr rolety jste si nechali vyrobit
-
Popis závady
Důkladně popište závadu, která se začala projevovat a je důvodem reklamace
-
Vyfoťte roletu
Vyfoťte roletu a pošlete nám prosím fotku s informací, co je na roletě špatně
-
Jak k problému došlo?
Zkuste popsat, jak k problému došlo
Důvody zamítnutí reklamace
- U šírky barevných pruhu je tolerance 0,3 cm - Jde o vlastnost látky. Pokud máte rolety přímo vedle sebe, prosím napište nám to do poznámky. Při výrobě se zaměříme na eliminování této tolerance.
- Roleta má hloubku 5 cm - 6 cm, jde o vlastnost rolety. Pokud máte okna příliš blízko výklenku, doporučujeme variantu vrtání do stěny nad výklenek. Roleta muže narážet do špalety.
- Pokud jste roletu špatně zaměřili, nezoufejte. Roletu umíme zúžit. Nicméně už jí neumíme rozšířit.
- Bohužel se může stát, že nám náš dodavatel látek lehce změní odstín některé barvy. Tuto situaci se snažíme eliminovat, bohužel ji nedokážeme plně ovlivnit.
- Může se stát, že nám dodavatel látku nedodá a látka bude dočasně nedostupná. Tuto situaci také nedokážeme ovlivnit a předvídat. Vždy se pro Vás v těchto situacích pokusíme najít nejlepší řešení.
Formuláře k reklamaci
Stáhněte si také Formulář pro uplatnění reklamace, vyplňte jej a společně s výše uvedenými body vše zašlete na e-mail info@fexi.cz
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
Formulář pro uplatnění reklamace
Ohledně Vaší reklamace Vás budeme co nejdříve kontaktovat, a to na kontaktech uvedených ve Vámi zaslaném Formuláři pro uplatnění reklamace. Stejným způsobem Vás budeme informovat také o průběhu a způsobu vyřízení reklamace. V případě uznané reklamace hradí dopravné prodejce. V případě zamítnutí reklamace hradí dopravu spotřebitel.
Jakmile uplatníte právo z vadného plnění, potvrdíme Vám v písemné formě, kdy jste právo uplatnili, provedení opravy a dobu jejího trvání.
O vyřízení reklamace Vás vyrozumíme telefonicky nebo e-mailem.
Pokud Vás do 30 dnů od podání reklamace nekontaktujeme, má se za to, že vada je neodstanitelná, a můžete tak nárokovat cenu výrobku nazpět.
Upozornění
Na rolety vyrobené na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů viz. obchodní podmínky :
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.