Reklamace

 

Nebojte, my Vám reklamaci určitě znepříjemňovat nebudeme, u nás máte jistotu, že se budeme snažit o Vaši spokojenost. Pro nás to bude další zpětnou vazbou k tomu, abychom naše služby neustále zlepšovali.

Montáž bez poškození - žádné reklamace

Protože naše rolety jde složit bez náročné montáže, reklamace téměř nevznikají, i tak je každá z nich pro nás důležitá, abychom se posunuli vpřed.

Pokud se přecejen něco pokazí

Pořád se snažíme na maximum, ale vždy se něco může pokazit, velice nás mrzí, že se našlo něco, s čím jste nebyli spokojeni.

V balení Vám chybí dílek

V případě, že chybí dílek, pošlete nám e-mail s číslem dílku z montážního návodu, my vám obratem pošleme nový.

Jak postupovat při reklamaci

Pro urychlení Vaší reklamace nám, prosím, pošlete:

  • Číslo objednávky

    Číslo objednávky najdete na faktuře poslané na Váš e-mail

  • Typ látky

    Napište typ látky, kterou jste si objednali

  • Rozměr rolety

    Napište nám, jaký rozměr rolety jste si nechali vyrobit

  • Popis závady

    Důkladně popište závadu, která se začala projevovat a je důvodem reklamace

  • Vyfoťte roletu

    Vyfoťte roletu a pošlete nám prosím fotku s informací, co je na roletě špatně

  • Jak k problému došlo?

    Zkuste popsat, jak k problému došlo

Důvody zamítnutí reklamace

  • U šírky barevných pruhu je tolerance 0,3 cm - Jde o vlastnost látky. Pokud máte rolety přímo vedle sebe, prosím napište nám to do poznámky. Při výrobě se zaměříme na eliminování této tolerance.
  • Roleta má hloubku 5 cm - 6 cm, jde o vlastnost rolety. Pokud máte okna příliš blízko výklenku, doporučujeme variantu vrtání do stěny nad výklenek. Roleta muže narážet do špalety.
  • Pokud jste roletu špatně zaměřili, nezoufejte. Roletu umíme zúžit. Nicméně už jí neumíme rozšířit.
  • Bohužel se může stát, že nám náš dodavatel látek lehce změní odstín některé barvy. Tuto situaci se snažíme eliminovat, bohužel ji nedokážeme plně ovlivnit.
  • Může se stát, že nám dodavatel látku nedodá a látka bude dočasně nedostupná. Tuto situaci také nedokážeme ovlivnit a předvídat. Vždy se pro Vás v těchto situacích pokusíme najít nejlepší řešení.
Formuláře k reklamaci

Stáhněte si také Formulář pro uplatnění reklamace, vyplňte jej a společně s výše uvedenými body vše zašlete na e-mail info@fexi.cz

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy

Formulář pro uplatnění reklamace

Ohledně Vaší reklamace Vás budeme co nejdříve kontaktovat, a to na kontaktech uvedených ve Vámi zaslaném Formuláři pro uplatnění reklamace. Stejným způsobem Vás budeme informovat také o průběhu a způsobu vyřízení reklamace. V případě uznané reklamace hradí dopravné prodejce. V případě zamítnutí reklamace hradí dopravu spotřebitel.

Jakmile uplatníte právo z vadného plnění, potvrdíme Vám v písemné formě, kdy jste právo uplatnili, provedení opravy a dobu jejího trvání.
O vyřízení reklamace Vás vyrozumíme telefonicky nebo e-mailem.
Pokud Vás do 30 dnů od podání reklamace nekontaktujeme, má se za to, že vada je neodstanitelná, a můžete tak nárokovat cenu výrobku nazpět.


Upozornění

Na rolety vyrobené na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů viz. obchodní podmínky :

5. Odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.